zaterdag 17 augustus 2013

Een paar nieuwe kerstkaartjes

Een paar nieuwe kerstkaartjes
Deze kaart is gemaakt door cardstock van 27 cm in drieën te rillen. Daarna op de zijkanten de nieuwe stempelset Christmas Collectibles die ik heb geëmbost in goud. Aan de binnenkant heb ik groen cardstock met de nieuwe set Merry Little Christmas, ook in goud. 


Deze kerstkaart is met Night of Navy en Bermuda Bay papier beplakt en daarna zijn de Christmas Collectibles kerstballen met clear embossing poeder bewerkt, waarna ik ze heb gesponsd met Bermuda Bay inkt.  

Deze kaart is gemaakt met de Owl Builder punch. De uiltjes zijn geplakt op een stukje vellum dat ik door de BigShot heb gehaald. 



Deze kerstkaart is wederom gemaakt met de Christmas Collectibles. De achtergrond is Soft Suede en Very Vanilla. De kerstballen zijn gestempeld met Bermuda Bay.


En de laatste... Ik vind nog steeds de Mosaic Madness set helemaal leuk. En dus ook voor de kerstkaarten. Ze zijn gestempeld met Rose Red en Wild Wasabi. 

2 opmerkingen:

  1. Zo ...jij bent ook al lekker bezig! Leuk...:-)
    Zullen we eens afspreken bij mij voor kerstkaarten te maken?
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, doen we zeker! Ik vind het helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen