maandag 28 april 2014

Kaartjes workshop 24 april, Card in Box en een kaart met de Hardwoodstempel

Kaartjes workshop 24 april, Card in Box en een kaart met de Hardwoodstempel



Deze Card in a Box moest ik maken voor een cursus die ik op dit moment aan het volgen ben. 


Deze kaart heb ik gemaakt naar een idee van een Stampin' Up! collega, ik vind het erg leuk! De stempel is van de set Perfect Pennants. De achtergrondstempel is de Hardwoodstempel


Dit is één kaartje dat we maakten op de workshop van afgelopen donderdagavond. Wat was het weer leuk. Het was gezellig dames. De kleuren zijn Night of Navy, Soft Sky, Island Indigo en Bermuda Bay.


En dit is het andere kaartje van de workshop. Dit idee komt van een SU collega. De kleuren die ik heb gebruikt zijn Baked Brown Sugar en Coastal Cabana. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen